עורך דין נדל"ן

[vc_row][vc_column][custom_headline type="left" level="h1" looks_like="h1"]שירותי עורך דין נדל"ן מקצועיים ומקיפים[/custom_headline][text_output]

אם אתם עומדים בפני עסקת נדל"ן ולא משנה אם מדובר ברכישת דירה, מכירת מגרש או השכרת מבנה תעשייה, אתם רוצים שלצידכם יעמדו אנשי המקצוע הטובים ביותר, שרואים את האינטרס שלכם מעל הכל ובונים עבורכם את עסקת הנדל"ן האידיאלית הן במישור העסקי והן במישור המשפטי. ארבל משרד עורכי דין ושמאי מקרקעין מספקים לכם חבילת ערך מקיפה מקצה לקצה הכוללת טיפול בכל התהליך הבירוקרטי מול וועדות התכנון והרשויות הרלוונטיות, הפחתה או ביטול מס שבח והטלי השבחה, וכן רישום בטאבו. כמו כן, אנו מייצגים אתכם בתהליך הרכישה, ההשכרה או המכירה ומספקים לכם עמדה נוחה יותר בניהול המשא ומתן באמצעות אנשי מקצוע המתמחים בעולם הנדל"ן.

סוגרים עסקה בתנאים הטובים ביותר

במסגרת שירותי עורך דין נדל"ן שאנו מספקים אנו מעניקים שירות סביב שורה של עסקאות נדל"ן לרבות תמ"א 38, עסקאות מכירה, השכרה או רכישה, קבוצות רכישה, פינוי בינוי, טיפול בצווי פינוי ועיקול, עסקאות קומבינציה, רכישה מכונס נכסים וכדומה. כל העסקאות מלוות על ידי עורכי דין מומחים ושמאי מקרקעין המבטיחים לכם את רמת הוודאות הגבוהה ביותר סביב המהלך שאתם מבצעים, ואת התנאים הטובים ביותר שניתן להשיג במסגרת עסקת הנדל"ן הספציפית. בין שאתם מתלבטים בשאלה משפטית בנושא מקרקעין, בין שאתם נגררים אל תוך מערבולת משפטית ובין שאתם מעוניינים להפעיל כלים משפטיים בעולם המקרקעין, אנו עומדים לרשותכם ומעניקים לכם שירות מקצועי ומקיף בייצוג אישי.

ייצוג משפטי ועסקי מלא ומקצועי

לרשותנו הניסיון, הידע והמומחים הנדרשים כדי לספק שירותי עורך דין נדל"ן על כל המעטפת המשפטית והעסקית הרלוונטית. עסקאות נדל"ן מעצם טבען הן עסקאות שכל פעולה המבוצעת במסגרתן היא בעלת השלכות משמעותיות לכאן או לכאן. אחד מהתנאים הבסיסיים להצלחה בכל עסקת נדל"ן היא ביצוע נכון של התהליך על פי החוק, על פי הכללים ותנאי השוק ובצורה מקצועית ויסודית, וזו היא בדיוק המעטפת שאנו מספקים לכם במסגרת שירותנו המגוונים. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום, לקבל את כל המידע והנתונים הדרושים לכם על מנת ללמוד עלינו ועל הערך שאנו מספקים לכם, ועל מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

נגן וידאו

צור קשר עם משרדנו בטלפון: 03-6760077 או השאר פרטים ואנו נחזור אלייך בהקדם