ארבל – משרד עורך דין ושמאי מקרקעין

'ארבל  משרד עורכי דין ושמאי מקרקעין ' הוא בין המשרדים הבודדים בישראל שמעניק לכם כיסוי מלא וסל שירותים עשיר בתחומי מקרקעין שונים ומגוונים. מדי יום אנחנו הופכים עסקאות נדל"ן לסיפורי הצלחה בזכות שילוב נדיר בין שני תחומי שליטה שמצויים במשרדנו – עריכת דין מקרקעין ושמאות מקרקעין תחת קורת גג אחת.

כאוטוריטה בתחום המקרקעין, אנחנו בטוחים שנצליח לשרת גם אתכם מן המסד ועד הטפחות, שכן הצלחת העסקה הבאה שלכם היא הצלחתנו. ברוח זו אנחנו מתחייבים לעשות את כל מה שנדרש כדי להביאכם לעסקת נדל"ן רווחית, ללא קיצורי דרך, תוך חשיפת כל הפרטים שעליכם לדעת, כדי שתוכלו לצעוד בדרך הנכונה.

עו"ד ושמאית מקרקעין לימור ארבל בתקשורת

עו"ד ושמאית לימור ארבל מתארחת בתכנית בוקר אור ערוץ 1

עו"ד ושמאית לימור ארבל מתארחת בתכנית סודות הנדל"ן

עו"ד ושמאית לימור ארבל מתארחת בתכנית סודות הנדל"ן על מהי שמאות מקרקעין ומתי צריך אותה

שירותנו כוללים ליווי מלא, החל מטיפול ישיר מול המשרדים והוועדות השונות להשגת אישורים, להפחתה או ביטול מיסי שבח והיטלי השבחה וכלה ברישום נכסים בטאבו. לרכוש? למכור? מהו אומדן היטל ההשבחה? מהו שוויו הריאלי של הנכס? האם העסקה נכונה עבורי? איזה מיסוי חל על המקרקעין שלי? האם קיימות חריגות בניה? האם כדאי לבצע עסקה למרות מחירה הנמוך? יהיה השירות אשר יהיה, אנחנו מספקים אותו באהבה תוך שיקוף מלא של המתרחש בעניינכם, כולל מתן חוות דעת מדויקת לגבי סיכוייכם לזכות בהנחה או להפטר מתשלומי מיסי מקרקעין לחלוטין.
ברגעים כאלה, כשכל כך הרבה כסף מונח על השולחן, לא פחות מאשר אנשי המקצוע הטובים ביותר חייבים ללוות אתכם בדרך להצלחה.
אנחנו כל כך בטוחים ביכולתנו להביא אתכם אל עסקת נדל"ן משתלמת עד שאנחנו יכולים לומר בביטחון – בואו להכיר את המומחים שלנו – לא תתחרטו

צור קשר עם משרדנו בטלפון : 03-6760077 או השאר פרטים ואנו נחזור אלייך בהקדם