הערכת שווי דירה באמצעות שמאית מקרקעין

[vc_row][vc_column][custom_headline type="left" level="h1" looks_like="h1"]הערכת שווי דירה באמצעות שמאית מקרקעין[/custom_headline][text_output]לפני שאתם באים למכור דירה או לקנות דירה מומלץ מאוד לפנות אל שמאית מקרקעין על מנת לבדוק את השווי האמיתי של הנכס. מחירי הדירות משתנים בכל עת, וזאת כתוצאה מתמורות שונות המשפיעות באופן ישיר או עקיף על הנדל"ן. לכן שמאית מקרקעין הינה הגורם המוסמך שיוכל לאפשר לכם הערכה של שווי הנכס בהתאם לתמורות אלו.

מה משפיע על שוק הנדל"ן

שווי נכסים מושפע באופן ישיר ועקיף ממגוון רחב של גורמים, וביניהם: המדיניות של הבנקים, ריביות במשק, חוקי ממשלה, מדיניות עירונית, הפשרת קרקעות, חוקי של תכנון ובנייה ועוד. בשנים האחרונות אנחנו עדים לעלייה משמעותית במחירי הדירות וזאת לאור העובדה כי היצע הדירות רק הולך ומצטמצם – כל אלו בהחלט משפעים על שווי הנכס. יחד עם זאת, המשק הישראלי נמצא בסוג של "קיפאון" ואל מול עליית מחירי הנדל"ן אנחנו יכולים לזהות כי גם ישנה האטה בכמות הדירות שאכן נמכרות. את כלל הנתונים הללו יש לשכלל על מנת לאמוד את מחירו הריאלי של הנכס אותו אתם מעוניינים למכור או לקנות.

הערכת נכסים באמצעות שמאית מקרקעין

תפקידה העיקרי של שמאית מקרקעין הוא לספק בעבור לקוחותיה את השווי של הנכס, בהתאם לכל אותם פרמטרים שונים המשפיעים על המחיר. שמאית המקרקעין צריכה להיות ערה לא רק לחוקים או לתמורות כלכליות וממשלתיות, אלא גם למציאות הנדל"ן בישראל. איתור שווי השוק של הנכס הינו ההיבט המשמעותי ביותר, ויש לבחון אותם בפרמטרים הללו, תוך התחשבות במשתנים נוספים, כגון, שטח המיועד למגורים, שטח המיועד לעסקים, שטח הנמכר כעסק חי ועוד.

לפני שאתם מוכרים או רוכשים נכס מומלץ מאוד לבדוק אל מול שמאית מקרקעין את שווי הנכס אל מול כל הבחינות. מאחר ועסקאות נדל"ן הינן עסקות יקרות מאוד, אין מקום לטעויות ואתם בהחלט לא רוצים למצוא את עצמכם מופסדים. הערכת הנכס באמצעות שמאי מקרקעין יספק לכם את הבטוחה מבחינת המחיר והשווי האמיתי.[/text_output][/vc_column][/vc_row]

נגן וידאו

צור קשר עם משרדנו בטלפון: 03-6760077 או השאר פרטים ואנו נחזור אלייך בהקדם